ФОП Гайдуков Р.А. Саме зараз у тебе є можливість приєднатись до нашої команди однодумців, які впевнено йдуть до спільної мети та об’єднані єдиними цінностями, адже ми перебуваємо у пошуках Оператора контакт-центру.
Що буде входити в обов’язки:
• Прийняття вхідних дзвінків щодо: підключення нових клієнтів, супроводу існуючих клієнтів, ведення претензійної роботи.
• Відпрацювання вихідних дзвінків щодо: роботи з дебіторською заборгованістю, актів звірки, консультацій по продукції, додаткових продажів, опрацювання «теплих» і «холодних» баз для підключення нових клієнтів.
• Робота з чатами, email запитами Клієнтів.
• Робота з запитами у кабінеті Клієнтів у CRM.
Наші очікування:
• Бажано досвід у сфері обслуговування клієнтів, call / контакт-центрі.
• Впевнений користувач ПК (MS Office: Word, Excel).
• Вільне володіння українською мовою.
• Готовність навчатись, вміння працювати зі скаргами, стресостійкість, активність, вільне ведення діалогу з клієнтом.
• Бажано досвід роботи з дебіторською заборгованістю.
• Графік роботи: Понеділок — П’ятниця, з 9:00—18:00.
• Оплата 20000+%.